dijous, 30 de gener del 2014

Treball de la 3a Tercera setmana en Tecnologia (TWITTER)

 El professor va penjar uns vídeos a l'aula virtual, on explicava com poder crear-nos un compte de twitter y com el podiem utilitzar, també ens va deixar el seu nickname,que és el (@joanpadros).
L'objectiu d'aquesta setmana és fer-se un twitter i per poder-ho fer, he hagut de desenvolupar pas a pas unes determinades tasques, i ho explicaré en aquest moment:
  • EL PRIMER que havía de fer, era crear-me un compte a twitter, clicant a l'icona ''crear un compte'' i tot seguit, posar les meves dades personals, el correu electrònic i inventar-me un nickname o usuari, amb el qual la gent em trobará registrada.
  • EN SEGON  lloc, havía de pujar alguna fotografia i a la meva portada, també podiem cambiar el color de les lletres per tal de personalitzar, i fer bonic el meu twitter.
  • EN TERCER  lloc, havía de començar a ''Twittejar'', per veure com funcionava tot aixó i en que consistía el ''twitter''.Personalment m'agrada molt i ho trobo bastant entretingut i devertidíssim. A més a més és molt pràctic, ja que per twittejar només cal anar a l'icona ''INICI'' on hem posava que escrigui una piulada nova, dins d'una pestanyeta de color blanc.
El TWITTER és un serveï gratüit i de microblogging. Aquesta red permet enviar missatges curts, que reben el nom de ''tweets'', que són els que es mostrarán a la página principal de l'usuari. I també pots pujar fotografies i videos, tants com vulguis.
Els ''tuits'' consisteixen en escriure frases curtes, que vols compartir amb els demés, on pots explicar esdeveniments, com per exemple: (el que has fet un dia en especial, coses que fas en la teva vida qüotidiana, com et trobes,etc...)
La gent que segueixes i també la que et segueix, que són als que denonimem ''seguidors'', poden veure el que comparteixes i deixar-te comentaris.
En la classe anterior, el professor ens va donar un ''hashtac'' de la escola, que és un coixenet (#) que està juntament amb el nom de l'escola (#ticpalaudemar),amb l'objectiu de que també escriguéssim tuits que tinguin aveure amb l'escola.
No només vaig escriure tuits amb el hashtac de l'escola,també havía escrit tuits etiquetant als meus companys de la classe, i al meu professor de tecnologia. Per poder fer això només cal posar la (@) juntament amb l'usuari a qui volia tuitejar.
 Finalment habíem d'anar a l'aula virtual, i deixar el  nostre (nickname) al forum.
Bé, això és tot el que he après aquesta setmana, en la classe de tecnologia.
Salutacions i aquí deixo l' enllaç de ''el meu twitter''

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada